x
Adam Primmer's photo of Whitsand Bay

Average rating of 4.50 from 32 votes

Whitsand Bay

Spot Location: UK + Ireland > England > Whitsand Bay

Date Taken: 17th January 2010. 4485 page views since 31st January 2010.

Swell Rating Primary Swell Secondary Swell Wind (+ Gusts) Weather
6ft 11s 244.8° 1.3ft 17s   10
mph
Mostly Sunny 50°f
Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 2, 2010 Rating: 1

jus gimme de light

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 8, 2010 Rating: 1

LOL I saw that.. Bud lite and doritos took over the commercials this year

Kiwi John's avatar

Kiwi John Feb 8, 2010 Rating: 2

Noticed that the Superbowl was part sponsored by "Bud Light Golden Wheat" what the fuck is that, they found a way to make it even more shite. Genius!

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 8, 2010 Rating: -1

hahahaha I suppose so! ;)

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 7, 2010 Rating: 1

Well well Mel.....a combo of budlite and afternoon delight huh?.....naughty girl ;)

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 6, 2010 Rating: 1

just a little combo of both :) hahaha

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 6, 2010 Rating: 0

Soooo you want a piece of me do ya??????

Will's avatar

Will Feb 5, 2010 Rating: -1

Rack Rack em!

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 5, 2010 Rating: 0

Ahhh I was thinking more along the lines of the song by Starland Vocal band called Afternoon Delight with the lyrics that start......Gonna find my baby, gonna hold her tight, gonna grab some afternoon delight!!

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 5, 2010 Rating: 0

I think that we're on the same wave lenght Dangalow, but ain't the lyrics something like......Gonna find my baby, gonna hold her tight. Gonna grab some afternoon delight.

Will's avatar

Will Feb 5, 2010 Rating: 1

I wouldn't even know, I don't drink. Shocking as it sounds!

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 5, 2010 Rating: 1

I think Mel that you should stick to WillNpt afternoon de light !!!!! :p

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 5, 2010 Rating: 0

Think I'd rather have some afternoon de light!!!!!! :p

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 4, 2010 Rating: 1

so shall we call it BUMlite?

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 4, 2010 Rating: -1

Very true Kiwi John

Kiwi John's avatar

Kiwi John Feb 4, 2010 Rating: 2

Haha, Bud...thats the arse of all beers, may as well drink Fosters!

Will's avatar

Will Feb 2, 2010 Rating: -1

Haha equally good I spose

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 2, 2010 Rating: 1

na, budLITE liiiime... jah!

Mel in Florida's avatar

Mel in Florida Feb 2, 2010 Rating: 0

no budlight liiiiiiime JAH!

Will's avatar

Will Feb 2, 2010 Rating: 1

Afternoon de light?

dom staff's avatar

dom staff Feb 1, 2010 Rating: 1

put it on to canvas and rip off student kooks!

Kaptain Kook's avatar

Kaptain Kook Feb 1, 2010 Rating: -1

The Midday Sun.

Kiwi John's avatar

Kiwi John Feb 1, 2010 Rating: 2

Great photo, thats one hell of a tumor though!

swwl's avatar

swwl Feb 1, 2010 Rating: 2

bloody aliens crowding the lineups

Spongerdudette's avatar

Spongerdudette Feb 1, 2010 Rating: -1

lol but lush photo.

Kiwi John's avatar

Kiwi John Feb 1, 2010 Rating: 0

Great photo, thats one hell of a tumor though!

Tags

Nearby